Wie zijn wij?

Claire Dam - Voorzitter

Mijn naam is Claire Dam, voorzitter en samen met Christian en Jorrith, oprichter van Stichting Elynn.

Op 21 mei 2020 ben ik trotse mama geworden van onze dochter Elynn. Na het verlies had ik het gevoel dat ik iets met mijn liefde voor Elynn moest doen. Ik wilde voor haar zorgen, maar dat kon ik niet. Dankzij de stichting kan ik haar naam, Elynn, vaker noemen, ben ik veel met mijn mooie dochter bezig en kan ik ook nog andere ouders helpen. Ik weet zelf als geen ander hoe fijn het is als er mensen uit liefde iets voor je kunnen betekenen.

Ik werk als zorg- en woonbemiddelaar in de ouderenzorg en ben daarnaast bezig met Stichting Elynn. Ik ben getrouwd met Christian, en mama van Elynn*.

Christian Dam - Secretaris

Ik ben de vader van Elynn en maak als secretaris onderdeel uit van het bestuur van Stichting Elynn. Stichting Elynn is ontstaan vanuit de liefde voor Elynn en alle steun die wij hebben gehad. Deze steun, als is het maar een klein beetje, willen wij ook anderen in eenzelfde situatie geven. Een klein beetje warmte op het moment dat je het nodig hebt. Het weten dat je niet alleen staat. Vanuit deze rol willen wil ik anderen helpen.

Jorrith Snijders - Penningmeester

‘Samen met mijn zusje en zwager ben ik oprichter van Stichting Elynn. Wij hebben een hele hechte band, delen alles met elkaar. Na de geboorte van Elynn had ik geen idee hoe zij zich zouden voelen, maar ik kon het me voorstellen omdat ik weet wat zij moeten missen. Door hen te helpen met de stichting kan ik er voor hen zijn en hoop ik ouders die hetzelfde meemaken als hen, te steunen.

Ik werk als implementatie consultant, getrouwd met Stefan en ben trotse mama van Philou & Joas.

Claire Dam

Cristian Dam